Ruimte om te ondernemen

op maat van de ondernemer

Een instapklaar kantoor waar u onmiddellijk aan de slag kan.
In ons Bedrijvencentrum hebt u een eigen kantoorruimte en werkt u tevens in een dynamische en bedrijfsvriendelijke omgeving met tal van faciliteiten.

Onze gebouwen

De kantoorruimten van het Bedrijvencentrum Zennevallei zijn verdeeld over 2 gebouwen. Beide gebouwen bestaan uit 2 verdiepingen en bieden tezamen bijna 1000 m² kantoorruimte.

  • 572m² kantoorruimte verdeeld in 25 lokalen (van 17m² tot 47m²)
  • 404m² kantoorruimte verdeeld in 8 lokalen (van 50m² of 51m²)
  • 7 dagen op 7, 24u op 24u toegankelijk via badgesysteem
  • uitgerust met verlichting, verwarming, airco, databekabeling, digitale telefoon en elektriciteitsteller
  • individuele beveiliging per module, verbonden aan meldkamer en patrouille. Camerabewaking rondom het gebouw
Kantoorruimte binnen
Kantoorruimte Sint-Pieters-Leeuw
Kantoorruimte te huur omgeving Brussel
Vergaderzaal in Sint-Pieters-Leeuw
Frank - Helon Architecten
“Onze keuze voor het bedrijvencentrum hebben we zonder veel moeite kunnen maken. Het warme onthaal door Anja gaf onmiddellijk aan dat we ons hier thuis zouden voelen. Compacte kantoorruimte die we helemaal naar onze zin hebben kunnen inrichten! Altijd parkeerplaats! Vlotte regelingen voor de vergaderzaal! Goede buren! We hebben het ons geen seconde beklaagd.”
— Frank - Helon Architecten

Gemeenschappelijke voorzieningen

  • inkomsas
  • IP-telefooncentrale met individuele mailboxen (voice over IP)
  • up-to-date datatechnologische infrastructuur (geïntegreerde databekabeling SFTP)
  • technische ruimte met adequate koeling
  • individuele brievenbus per onderneming
  • onbeperkt gebruik audiovisueel uitgeruste vergaderzaal (online te boeken) met didactische wand, beamer, data-aansluitpunten, WiFi en Polycom conferentietelefoon
  • kitchenette met vaatwasser, microgolf en koffieautomaat
  • buiten-patio (WiFi)
  • lobby-ruimte en cosy reading corner (WiFi)
  • ruimte voor leveringen
  • sanitaire uitrusting inclusief invalidentoilet en douche
  • voorbehouden parking en ruim gratis parkeerterrein visitors, automatisch afgesloten buiten de kantooruren
  • fietsenstalling
  • ondergrondse esthetische afvalcontainers (papier en restafval)
  • bibliotheek, abonnement verschillende vakmagazines
  • camerabewaking

Equipment

  • gebruik fax en multikleurencopier (persoonlijke code) met gratis scan-functie
  • TV en video zijn beschikbaar
  • draagbare beamer (ook voor op verplaatsing), projectiescherm, magneetbord
  • fototoestel
  • frankeermachine
  • papiersnijder en -versnipperaar
  • plastificeer- en inbindtoestel
  • Polycom conferentietelefoon

Diensten

  • onthaal bezoekers /ontvangst goederen en pakjes via inkomsas
  • postadministratie in/out
  • allerhande administratief werk in regie
  • vergaderzalen te reserveren via de website
  • warme dranken- en snoepautomaat – leveringsdienst broodjes en snacks
  • onderhoud gebouwen gemeenschappelijke delen / ramen / parking / groenonderhoud

“U huurt 23m² maar beleeft het
alsof het driedubbel zoveel is.”